Looking for French active user for WoltBase - Recherche utilisateur Français active pour WoltBase

  • Hi everyone,

    As some of you know, I'm providing French translations of WoltLab and some little plugins, but since some months I didn't have time to update my translations and continue my projetc, which the goal was to create a French community about WoltLab.

    So, instead of stopping everything, I'm looking for a french speacking user which would be interested to continue the project of WoltBase.com.

    The goal will be to continue provide some french translations and make a real french community for WoltLab.

    If you are interested, please PM me and we'll discuss about that ;)

    -------------------------

    Bonjour tout le monde,

    comme certains d'entre vous le savent, je fournis des traductions Françaises de WoltLab, et quelques petits plugins, mais depuis quelques mois je n'ai plus le temps de mettre à jour les traductions et continuer mon projet, dont le but était de créer une communauté Française autour de WoltLab.

    Donc au lieu d'arrêter complètement, je recherche un utilisateur Francophone qui serait intéressé de continuer le projet de WoltBase.com.

    Le but est de continuer à fournir des traductions, et créer une vraie communauté Française pour WoltLab.

    Si vous êtes intéressé(e), contactez-moi par message privé ;)

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!